Hallo mogelijk nieuwe collega! Ben je klaar voor de volgende carrièrestap in jouw customer support carrière? Maak je ook graag onderdeel uit van een snel groeiend GreenTech bedrijf? Lees dan zeker verder.
Wij zoeken jou als customer support medewerker
Customer support medewerker
Je bent verantwoordelijk voor het ophalen en borgen van klantfeedback. Hierdoor zorg je ervoor dat we continu onze dienstverlening kunnen verbeteren en dat we goed kunnen inspelen op de behoeften van onze klanten. Daarnaast ondersteun je de interne en externe communicatie en draag je bij aan de standaardisatie en borging van documentatie en informatie. Dit betekent dat je ervoor zorgt dat iedereen binnen ons bedrijf over de juiste informatie beschikt en dat we onze klanten altijd snel en accuraat kunnen informeren.
Werkzaamheden zoals:
- Het beantwoorden van vragen over HAWE, producten en diensten;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten;
- Het begeleiden van bestellingen in goede banen en dat de juiste producten op tijd worden geleverd;
- Ondersteuning bij het maken van offertes.
Tot slot bied je algemene ondersteuning en facilitering van de interne organisatie, zoals bijvoorbeeld het beheer van lease auto's, de post en teamzaken. Daarnaast zorg je ervoor dat onze klanten zich welkom voelen en draag je bij aan een goede sfeer binnen ons bedrijf.
Wie zoeken wij?
Als customer support medewerker ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en faciliteren van het proces rondom onze klanten. Je zorgt voor een positieve klantbeleving en draagt bij aan de groei van ons bedrijf.
Verder beschik je over:
-
- MBO werk- en denkniveau;
- Bij voorkeur 2 jaar ervaring in soortgelijke functie;
- Goede beheersing van de Engelse taal, in woord en geschrift;
- Technisch inzicht en een probleemoplossend vermogen.
Wat bieden wij?
HAWE is een snelgroeiend en innovatief bedrijf met een energiek en ondersteunend team dat zich tot het uiterste inspant om succes te behalen. Bij ons staat tijd en aandacht voorop, vooral wanneer je net begint bij ons bedrijf. We bieden uitgebreide ondersteuning om ervoor te zorgen dat je succesvol bent in je nieuwe rol.
HAWE heeft een bewezen trackrecord en een gestructureerd programma gericht op ontwikkeling, uitvoering en verbetering. We werken hard om onze positie te versterken en bieden talloze kansen voor persoonlijke en professionele groei. Het enige wat je hoeft te doen is deze kansen grijpen.
-
- Passend salaris en andere mooie benefits die wij graag op voorhand met je doorspreken;
- 25 vakantiedagen plus 8 ADV bij een fulltime dienstverband;
- Pensioen en reiskostenvergoeding;
- Laptop en telefoon;
- Internationaal samenwerken met onze partners, klanten en collega’s.
Bouw jij met ons mee?
Ben jij onze nieuwe customer support medewerker en wil jij meewerken aan onze ambitieuze plannen voor de toekomst? Dan horen we graag van je.
Solliciteren kan direct via bovenstaande knop of stuur een email naar onze HRM afdeling.