Ben jij de customer support Medewerker die wij zoeken?

Als customer support medewerker ben jij de drijvende kracht die ervoor zorgt dat klanten blij en tevreden zijn. Niet alleen beantwoord je vragen en los je problemen op, maar je geeft er nog een extra boost aan door actief bij te dragen aan de groei van ons bedrijf. Kortom, jij maakt klanten happy én groeit samen met ons!

FT | MBO

Customer Support Medewerker (24 uur p/w)

Als customer support medewerker ben je niet alleen verantwoordelijk voor het verzamelen en vastleggen van klantfeedback; je bent het vriendelijke gezicht aan de andere kant van de lijn, het eerste aanspreekpunt dat klantvragen beantwoordt met een glimlach. Jouw passie voor klanttevredenheid drijft je om onze klanten te begeleiden bij hun bestellingen, ervoor te zorgen dat de juiste producten op tijd arriveren, en hen te ondersteunen bij het opstellen van offertes.

Je bent onder andere verantwoordelijk voor het ophalen en borgen van klantfeedback. Daarnaast ondersteun je de interne en externe communicatie en draag je bij aan de standaardisatie en borging van documentatie en informatie. Dit betekent dat je ervoor zorgt dat iedereen binnen ons bedrijf over de juiste informatie beschikt en dat we onze klanten altijd snel en accuraat kunnen informeren.

Werkzaamheden zoals:

  • Het beantwoorden van vragen over HAWE, producten en diensten;
  • Het oppakken van facilitaire zaken en hand en span diensten;
  • Het begeleiden van bestellingen in goede banen en dat de juiste producten op tijd worden geleverd;
  • Ondersteuning bij het maken van offertes;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.

Tot slot bied je algemene ondersteuning en facilitering van de interne organisatie, zoals bijvoorbeeld het beheer van lease auto's, de post en teamzaken. Daarnaast zorg je ervoor dat onze klanten zich welkom voelen en draag je bij aan een goede sfeer binnen ons bedrijf.

Wie zoeken wij?

Voor succes in de rol van customer support medewerker is een hands-on mentaliteit cruciaal. We waarderen proactieve betrokkenheid bij het snel en effectief afhandelen van klantvragen en het oplossen van uitdagingen.

Verder beschik je over:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Engelse taal, in woord en geschrift;
  • Technisch inzicht en een probleemoplossend vermogen.

Wat bieden wij ?

HAWE is een snelgroeiend en innovatief bedrijf met een energiek en ondersteunend team dat zich tot het uiterste inspant om succes te behalen. Bij ons staat tijd en aandacht voorop, vooral wanneer je net begint bij ons bedrijf. We bieden uitgebreide ondersteuning om ervoor te zorgen dat je succesvol bent in je nieuwe rol.

HAWE heeft een bewezen trackrecord en een gestructureerd programma gericht op ontwikkeling, uitvoering en verbetering. We werken hard om onze positie te versterken en bieden talloze kansen voor persoonlijke en professionele groei. Het enige wat je hoeft te doen is deze kansen grijpen.

  • Passend salaris en andere mooie benefits die wij graag op voorhand met je doorspreken;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband; bij parttime dienstverband geldt het aantal vakantiedagen naar rato van je contracturen;
  • Pensioen en reiskostenvergoeding;
  • Laptop en telefoon;
  • Internationaal samenwerken met onze partners, klanten en collega’s

Groei jij met ons mee?

Heeft deze vacature je interesse gewekt? Dan horen we graag van je. Dit kan per mail recruitment@kubo.nl.
Wil je meer weten over deze functie? Dan kan je telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 0174-286161.