HAWE op de Four Oaks Trade Show 2023

HAWE, een vooraanstaande naam op het gebied van mobiele teeltsystemen, maakt met trots bekend dat het zal deelnemen aan de Four Oaks Trade Show 2023, een toonaangevend evenement dat gericht is op de tuinbouwsector. Dit jaarlijkse evenement, dat plaatsvindt op 5 en 6 september, brengt professionals uit de industrie samen om de nieuwste trends, innovaties en ontwikkelingen in de tuinbouw te ontdekken.
Four Oaks is voor HAWE het ideale platform om in contact te komen met (nieuwe) klanten en relaties op de Engelse markt. Graag laten we zien waarom HAWE dé architect van slimme mobiele teeltsystemen is.

Slimme teeltsystemen
Voor diverse gewassen in de voedsel- en sierteeltsector biedt HAWE een range aan slimme teeltsystemen. Van mobiele containersystemen, mobiele gotensystemen tot meerlaagse teeltsystemen of een combinatie daarvan. Kortom, totale logistieke automatisering van uw teelt wat zorgt voor een optimale workflow. Zo beweegt HAWE de volledige teelt naar een hoger niveau. Daarnaast worden arbeidsomstandigheden verbeterd, kunnen kosten worden bespaard en de productiecapaciteit en gewaskwaliteit verhoogd. Met de teeltsystemen wordt het beschikbare teeltoppervlak efficiënt benut.

HAWE biedt geen standaard systeem, maar gaat graag met de klant in gesprek om samen tot de beste oplossing te komen. Geen enkele situatie is hetzelfde; de uitdaging is om voor iedere situatie de meest optimale oplossing te zoeken en op te tuigen.

Four Oaks Trade Show

Four Oaks Trade Show is de toonaangevende internationale beurs in het Verenigd Koninkrijk voor de gehele commerciële tuinbouw. Van productie tot point-of-sale; de breedte van de tentoongestelde producten is de kracht van de show en trekt een breed publiek. Het evenement vindt plaats op een kwekerijterrein van 23 hectare in Cheshire UK, vlakbij de Jodrell Bank Radio Telescope, en beslaat een oppervlakte van 13.000 m² onder glas met extra buitenterreinen.

Wilt u een afspraak maken of spontaan langskomen tijdens de Four Oaks Trade Show? HAWE is op 5 en 6 september te vinden op stand D37.